poniedziałek, 26 października 2015

My behavior towards other people or friends

Hej 

Dzisiaj przygotowałam dla Was wpis o tym, jak się zachowuję wobec innych ludzi, bądź przyjaciół oraz jaka jestem na codzień. 

Zapraszam 

|
\/

Czasem, gdy budzę się rano, jest taki moment, kiedy jestem naprawdę zła. 
Po prostu na wszystkich.
Również na siebie. 

Jestem strasznie leniwa. Wszystko odkładam na potem.
Brak mi motywacji. 

Jestem bardzo nieśmiała. Ciężko nawiązywać mi nowe znajomości. 

W szkole jest dużo osób, które mnie denerwują. 
Irytują mnie swoim towarzystwem, rozmową. 
Nawet oddychaniem. 

Mam dwie przyjaciółki, z którymi dogaduję się świetnie. Są dla mnie wsparciem. 
Poznałam je dokładnie rok temu.
Do tej pory zastanawiam się, jak one ze mną wytrzymują. 

Często zdarza mi się mówić z irytacją w głosie. Czasem nawet sarkazmem.

Poza tym jestem i staram się być osobą pozytywną i miłą.

Zapraszam do komentowania, odwiedzania bloga i czytania C:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz